Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 09:26 - Няма да те обичам виртуално
Автор: buboleche Категория: Други   
Прочетен: 1025 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 24.03.2010 10:05



   никой не знае нищо

за другия

не се и интересува

допадат си по някакъв начин

няма да са приятели обаче

решават да се видят

и ако си допаднат

евентуално

чукат се

и кой от където е

после той хлътва?

и решава че трябва да се чукат на всяка цена

и пак кой от където е

после обаче нещата не толкова прости

и няма да е само едно чукане

последно

чукането минава на последно място

изведнъж

по важно е

да не му разбие сърцето

идеите са
първо:

да прекъснат връзките

тоест

изтриват се от  скайп

фейс

и телефони

и това е

нищ0

(само дето няма как да стане )

второто пишат си чат пат, четат си се
и това е
третото е разбиват се
а четвъртото  продължават да се побъркват един друг:
искам да имаме връзка
искам да те обичам

искам да ме обичаш
не съм за теб
не ме обичай

нищо няма да се получи

няма смисъл

няма да се виждаме

не ме интересува

не се занимавай
ще те видя

идвам
не идвам
ела

искам покана
(иска на баба си хурката)

ама защо

ама защо не

сега веднага

време е да си легнеш

трябваше аз да те завия

   няма да те обичам виртуално

 



Тагове:   обичам,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bachym - Много ме разсмя
24.03.2010 10:39
Да имам чук в ръката - имах на плоча тази песен
http://vbox7.com/play:cc1e15b3
Живота е сложен - толкова колкото ние го усложним
Колкото можем да понесем
Може да ни отнесе
Като онази река Върбица
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buboleche
Категория: Други
Прочетен: 558868
Постинги: 163
Коментари: 672
Гласове: 15264