Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2010 16:52 - С нежност и тъга
Автор: buboleche Категория: Други   
Прочетен: 781 Коментари: 0 Гласове:
2



 Понеже не ми се пише друго, искам да ви просветя за някои от т.нар. ми апокрифни песни. Започвам с Мая Йорданова - "С нежност и тъга", тя спечели наградата за нов изпълнител преди години с тази песен. За съжаление следващите и песни не са нещо особено, което да си заслужава да се отбележи. 
А виж това е много нежна песен и една от любимите ми. Естествено изровена от мен и клипа към песента също self made.:)





Тагове:   нежност,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buboleche
Категория: Други
Прочетен: 559617
Постинги: 163
Коментари: 672
Гласове: 15264