Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 15:06 - Как се представят мъжете?
Автор: buboleche Категория: Забавление   
Прочетен: 1611 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2009 12:59


Работя като бачкам.
***
Обичам да ровя в земята, понякога нещата, които заравям, поникват.
***
Пия, пуша и си гледам работата (да не се тълкува буквално) и семейството.
С две думи "нещо подобно".
***
.. Пиене,пушене,жени - НЕ......поне не в същия ред
***
 Падам си по жена ми, старата яка музика и червените коли.
***
Щастливо женен (ако има такова чудо)!
***
Ами аз тази тема май съм я пропуснал. Не възнамерявам много да се подвизавам тук поради липса на време. Това сега е временно хоби, предизвикано от интереса ми какво толкова дири жена ми в този форим.
Занимавам се с какво ли не. Упражнявам много професии едновременно. Е налага се в БГ, няма как.
Най-доказана специалност - правене на момчета. Последния ми сертификат няма половин година.
Пуша много, пия малко. По жени не ходя (то пък ако ходех дали щях да си кажа).
Хоби - да карам бебешка количка, да сменям памперси, да целувам бебешко дупе.
Антихоби - да карам Голф 2 на 2 цилиндъра, да сменям свещи и ремъци на кола през нощта в гората, да ми свършват цигарите и кафето точно когато имам спешна работа на ПС и други.
***
Не пуша, почти спрях да пия, а за жени не се и сещам (поне пред жена ми).
***
Тук съм, за да установа със задоволство, че все още има мъже, за които децата не са просто "онези-неща-дето-ти-опразват-джоба-и-не-казват-мерси"!
***
Евала!
***
DAD, радвам се да те видя сред нас...
ми.. че и колега дизайнер.. (щото аман от обикновени педерасти)..:D
***
Здравейте, казвам се ........Жена ми откакто се мотае тук ме тормози много повече (в bg-mamma пишело еди какво си незнам си защо си, бях принуден да реша безброй тестове доказващи всевьзможни щуротии) затова реших, ще дам отпор и............... се регистрирах. Пожарникар по професия,женен от 1.2г.  дете  Иван 9месеца . От тази вечер ще сьм редовен......... надявам се ще  огранича присъствието на жена ми тук!
***
Живея: засега в София, ама търся начин да избягам някъде на село дето кокошките са повече от компютрите.
***
Хоби:
       1. свиря и пея (фалшиво)
       2. хващам гората
       3. дразня жена ми
       4. готвя страшно
       5. играя на индианци с хлапетата от махалата
***
Нашето тамагочи се казва Алекс  и е на 9 месеца.
***
Семейно положение: На разположение...на жена си.
***
Занимавам се с какво ли не - абе много неща: с екология, туризъм, инвестиции, евроинтеграция и на всичкото отгоре и с жена си. (емотиконка кой ме би по главата)
***
Музикалния стил който най ми допада на бирата е метъла..
***
Предималкоспоменатата  (жена ми) също влиза тук във форума ма съм я неоткрил още "де точно.
***
Бачкам като проЗт инжИнер.
***
Пия от дъжд на вятър (сега чакам с нетърпение есенното ветровито и дъждовно време..)
***
От два месеца сме женени, но още сме щастливи..
***
Наскоро ми се пръкна първата челяд /пол женски/...току що навърши шест месеца и аз съм с почти побеляла коса. (кой ме би по главата)
***
сина ми е на 2 години и и 8 месеца и вече забелязвам първите признаци на акселерация...
***
От нищо не разбирам и нищо не мога!
Знам само , че деца и борчове най-лесно се правят .
***
Недостатъци: Много са ..
***
Какво му трябва на човек, вие вече го казахте, едно две дечича да цъкат из стаята, малко Формула 1, малко биричка с картофки или ракийка със салатка, жената да готви и най-важното - луд умора няма - велика мисъл!
***
Разписал съм се за Имелда с всичките и обувки.Резултата е 1:1 .Той на 6,5 , тя на 4,5 години.
Занимавам се главно с изграждане на неизградени все още съоръжения.

***
Диагноза - съпруг на Ремзи.
***
Вие сте много чудни хора, бе "колеги" ... откъде знаете колко деца имате ?
Аз съвсем не съм сигурен..
Отговор:
Ами знаем какво ,къде и кога правим.
Фантазиите и сънищата не ги броим,както и гледането на телевизия след полунощ...
***
Падам си идеалист също и защитавам разни каузи.
***


Айде стига толкова. От форума на мама.бг. :)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - страхотни са
13.02.2009 15:08
страхотни са
цитирай
2. buboleche - да,
13.02.2009 15:11
имат чувствот за хумор, което ме радва.:))
цитирай
3. tili - добре
13.02.2009 15:11
Хареса ми. Посмях се от сърце!
цитирай
4. buboleche - това
13.02.2009 15:12
е идеята! :))
цитирай
5. sunflower - много готини!
13.02.2009 15:53
това за кокошките ме разби!

а, забелязала ли си, че повече мъже си признават, че си падат по жените (собствените), отколкото жена да каже, че си пада по мъжа (собствения)?

На моменти направо завиждам на мъжете, за това, че са по-просто устроени и по-малко неща им трябват (една бира, една жена и ... тия три работи), а ние с тия претенции ... такъв си го вкарваме понякога, че .... :))))
цитирай
6. buboleche - ами!
13.02.2009 16:30
Съни, целия форум на мамма. бг е пълен с откачалки, които пишат че си падат по мъжете си, не изневеряват (на себе си) и други такива великолепности. :))))))))
цитирай
7. libertybell - :)))
14.02.2009 19:58
Свежо! Посмях се, 10х:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buboleche
Категория: Други
Прочетен: 559939
Постинги: 163
Коментари: 672
Гласове: 15264